sestdiena, 2015. gada 10. janvāris

1/365

Sācies jauns gads un tīmeklī uz katra soļa ir apņemšanās. Darīt to un nedarīt šo. Apņemšanās kā vēl viens pienākums vai pašdisciplīnas veids mani neinteresē- vēl viens veids pašai sevi stresināt noteikti ir lieks. Taču mani interesē sistemātiska radošā darbība. Tās mērķus neizklāstīšu, jo tas nav citiem interesanti, taču īsumā- tie ir saisīti ar tehniskām un prakstiskām lietām- rokas pārvaldīšanu, zīmēšanas tehniku, kā arī izklaidi, relaksāciju un alternatīvu komerczīmējumiem. Un man ir teorija, kā man var palīdzēt ilgstoša zīmēšana. Ir simts un viena šādu projektu izpausme- fotografēt katru savu dienu, ilustrēt, zīmēt datorā vai skicēt ar roku un tml.
Es sev nekādas robežas neuzlikšu- vienīgais nosacījums ir "katru dienu". Zīmēt, skicēt, iztaisīt kādu kolāžu vai sagataves tai. Vienalga. Ir dienas, kad varu zīmēt trīs stundas detalizēta zīmējuma fragmentu, ir darba dienas, kad 5 minūšu skice būs maksimums. 
Domāju, ka publicēšu reizi nedēļā (ne visu, tikai apliecinājumu, ka nedēļa paveikta), domāju, ka janvāris būs testa mēnesis- varbūt tas vispār ir murgs un neizturams slogs.

pildspalva, akrils, kolāža

4 komentāri: